В теперішній час мало нас оточує багато предметів побуту та різноманітної, в тому числі електронної, техніки. Виробники надають технічну документацію до своїх виробів, вона описує їх функціонал та принципи використання. А саме, як "добратися" до тієї чи іншою функції. Це може стосуватися не тільки виробів, а й програмного забезпечення.
І от тепер по суті. Коли виріб попадає до клієнта, він може: а) покладаючись на свою інтуіцію почати розбиратися, як даний виріб функціонує; б) спочатку прочитати всю інструкцію, а потім вже перейти до практики; в) читаючи інструкцію, перевіряти відразу на практиці ( дуже сильно залежить від формування інструкції ).
Я знаю людей, яким "прикольно" розбиратися без документації, вони втрачають більше часу для того, щоб розібратися з функціями. Свої дії вони пояснють тим, що їм цікаво у чомусь розбиратися, навіть якщо в принципі речі тривіальні, або стають такими, після прочитання інструкції.
Сам же відношуся до тих, хто читаючи інструкцію - перевіряю одразу й функціонал. Але досить часто зустрічається суперечлива або невпорядкована документація, і тоді можна втратити більше часу, ніж якщо розбиратися самому...
Зі всього вищесказанного можна робити такі висновки:
- терпимо ставитися, до людей, які методом проб і помилок здобувають знання(хоч і тривіальні). Для них подібний спосіб - є задоволенням.
- якщо займаєшся документацією, зважай на тих, хто спочатку читає, а потім робить. Якісна документація говорить про якісний продукт...
Wednesday, January 05, 2005
Різноманітні підходи до одного й того ж
Опубліковано V о 1/05/2005 02:12:00 PM
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment